Budget Logo

Annulering van uw reservering

Home Contacteer ons
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, u kunt niet op deze e-mail reageren. Voor informatie over hoe u contact met ons kunt opnemen, klikt u op de link hierboven ‘Contact opnemen’.
Beste $firstName

Hierbij bevestigen wij dat uw reservering met reserveringsnummer $reservationNumber geannuleerd is.

Betaal-later Reserveringen

Er zijn geen kosten voor het annuleren van een Betaal-later reservering. Door het op voorhand annuleren van uw reservering bent u zeker dat er geen No-Show fee aangerekend wordt.

Betaal-nu Reserveringen

Algemene voorwaarden van de reservering

Bekijk de Reserveringsvoorwaarden voor meer informatie over het annuleren van uw reservering, de betreffende kosten en hoe u een terugbetaling kunt aanvragen indien u daar recht op heeft.

Belangrijke informatie van de verhuurlocatie

We adviseren u de Locatiespecifieke Voorwaarden te lezen. Deze bieden u belangrijke informatie omtrent uw huur.

Uw terugbetaling (met aftrek van annulerings- en administratiekosten) wordt gedaan naar de betaalkaart welke tijdens de reservering is gebruikt.

De details van uw reservering waren als volgt:
Ophaallocatie: $rentalLocation
#if($StringUtils.isNotBlank($legalEntityName)) Budget biedt op deze locatie zijn verhuurdiensten aan via $legalEntityName, en uw huurovereenkomst wordt met deze plaatselijke aanbieder gesloten. #end
Inleverlocatie: $returnLocation
Ophaaldatum: $dateOfRental
Inleverdatum: $dateOfReturn
Voertuiggroep (met voorbeeld): Group $carGroupCode ($carGroupMakeModel or similar)

Contact Informatie

 

Als u nog vragen heeft over uw reservering, kijk dan op Budget.nl of bel ons via +31 (0) 88 2847 500

Wij zijn lid van de European Car Rental Conciliation Service (ECRCS) en een aantal lokale bemiddelaars voor geschillen in de autoverhuurbranche. Deze organisaties beoordelen op onafhankelijke basis geschillen zonder extra kosten voor u. Als u een klacht indient en ontevreden bent over de uitkomst, kunt u uw geschil voorleggen aan de betrokken bemiddelingsdienst.

Let op: u dient zich uitsluitend tot de ECRCS te wenden nadat u een definitieve reactie van ons hebt ontvangen en wij u hebben laten weten dat u contact met hen op kunt nemen indien u ontevreden bent. Als u contact met hen opneemt voordat u een definitieve reactie van ons krijgt, wordt uw klacht mogelijk niet in behandeling genomen.